Питання та відповіді
Чи можна зробити замовлення за телефоном?
Так, ви можете оформити ваше замовлення через менеджера, зателефонувавши за номером +38 (063) 300 88 99
Як дізнатися, що моє замовлення прийнято до обробки?
Ми відправимо вам лист з підтвердженням замовлення на вказану вами адресу електронної пошти. Згодом наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб уточнити всі деталі.
Як я можу оплатити замовлення?
Ви можете оплатити замовлення карткою VISA/MASTERCARD або через сервіс LIQPAY на сайті, готівкою або карткою VISA/MASTERCARD у бутику при самовивозі, післяплатою при доставці на відділення Нової пошти або готівкою кур'єру Нової пошти. Детальніше читайте тут.
Як підібрати розмір кільця?
Підібрати розмір кільця можна за допомогою звичайної нитки: обв'яжіть її навколо пальця, на якому плануєте носити кільце. Обв'язуйте не занадто туго, але й не занадто вільно. Виміряйте отриману довжину і поділіть на 3,14. Також ви можете звернутися до будь-якого з наших бутиків, де ми з радістю вам допоможемо.
Як ви доставляєте ювелірні вироби в місто, де немає вашого магазину?
Ми відправляємо вам виріб за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" у ваше місто з оплатою при отриманні або після оплати зручним для вас способом.
Чи можу я приміряти прикрасу на "Новій Пошті"?
Так, звичайно! Перед оплатою прикраси у вас є можливість перевірити, приміряти її і переконатися, що це саме та прикраса, яку ви замовляли і яка підходить вам.
Як доглядати за виробами?
Вироби Ювелірного Дому Roberto Bravo не потребують особливого догляду та чищення, просто бережіть їх. При забрудненні ви можете протерти виріб сухою чистою ганчіркою, а також дотримуйтесь правил носіння та зберігання: уникайте механічних пошкоджень, ударів та деформації, взаємодії з миючими та чистячими засобами, ліками, парфумерією та декоративною косметикою, засобами для догляду за шкірою та для укладання волосся. Бережіть їх від перепадів температур, вологи, солі та піску.
Яка ціна за грам золота?
Ювелірні вироби Ювелірного Дому Roberto Bravo виготовляються повністю або частково вручну з використанням найновіших технологій. Тому, як і всі твори мистецтва, вони продаються за ціною на виріб. Більше того - ви стаєте власником саме твору мистецтва від наших кращих майстрів! Тому вартість наших прикрас не прив'язана до вартості за грам золота.
Які гарантії на вироби?
Гарантія на всі вироби становить 12 місяців з дня, наступного за днем покупки.
Як ви можете підтвердити, що камені натуральні? Видаєте сертифікат?
Всі характеристики каменів зазначені на бірці, яка прикріплюється до кожного виробу та пломбується. Згідно з чинним законодавством України, бірка є паспортом виробу. Також бренд Roberto Bravo при кожній купівлі видає власний сертифікат з характеристиками обраного виробу.
Чи можу я носити вироби постійно, не знімаючи їх?
Прикраси від Ювелірного Дому Roberto Bravo - це справжні твори мистецтва, і ми рекомендуємо знімати їх під час сну, занять спортом, відвідування басейнів, миття рук або посуду. Обережне ставлення до виробів довго збереже їх зовнішній вигляд!
Чи можна обміняти виріб на інший?
Згідно з законодавством України, "Ювелірні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають". Однак ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам і намагаємося врахувати всі нюанси. Детальніше див. розділ обмін / повернення .