+ Чи можна зробити замовлення за телефоном?
Так, ви можете оформити ваше замовлення через менеджера, зателефонувавши за номером +38 (063) 300 88 99
+ Як дізнатися, що моє замовлення прийнято до обробки?
Ми відправимо вам лист з підтвердженням замовлення на вказану вами адресу електронної пошти. Згодом наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб уточнити всі деталі.
+ Як я можу оплатити замовлення?
Ви можете оплатити замовлення карткою VISA/MASTERCARD або через сервіс LIQPAY на сайті, готівкою або карткою VISA/MASTERCARD у бутику при самовивозі, післяплатою при доставці на відділення Нової пошти або готівкою кур'єру Нової пошти. Детальніше читайте тут.
+ Як підібрати розмір кільця?
Підібрати розмір кільця можна за допомогою звичайної нитки: обв'яжіть її навколо пальця, на якому плануєте носити кільце. Обв'язуйте не занадто туго, але й не занадто вільно. Виміряйте отриману довжину і поділіть на 3,14. Також ви можете звернутися до будь-якого з наших бутиків, де ми з радістю вам допоможемо.
+ Як ви доставляєте ювелірні вироби в місто, де немає вашого магазину?
Ми відправляємо вам виріб за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" у ваше місто з оплатою при отриманні або після оплати зручним для вас способом.
+ Чи можу я приміряти прикрасу на "Новій Пошті"?
Так, звичайно! Перед оплатою прикраси у вас є можливість перевірити, приміряти її і переконатися, що це саме та прикраса, яку ви замовляли і яка підходить вам.
+ Як доглядати за виробами?
Вироби Ювелірного Дому Roberto Bravo не потребують особливого догляду та чищення, просто бережіть їх. При забрудненні ви можете протерти виріб сухою чистою ганчіркою, а також дотримуйтесь правил носіння та зберігання: уникайте механічних пошкоджень, ударів та деформації, взаємодії з миючими та чистячими засобами, ліками, парфумерією та декоративною косметикою, засобами для догляду за шкірою та для укладання волосся. Бережіть їх від перепадів температур, вологи, солі та піску.
+ Яка ціна за грам золота?
Ювелірні вироби Ювелірного Дому Roberto Bravo виготовляються повністю або частково вручну з використанням найновіших технологій. Тому, як і всі твори мистецтва, вони продаються за ціною на виріб. Більше того - ви стаєте власником саме твору мистецтва від наших кращих майстрів! Тому вартість наших прикрас не прив'язана до вартості за грам золота.
+ Які гарантії на вироби?
Гарантія на всі вироби становить 12 місяців з дня, наступного за днем покупки.
+ Як ви можете підтвердити, що камені натуральні? Видаєте сертифікат?
Всі характеристики каменів зазначені на бірці, яка прикріплюється до кожного виробу та пломбується. Згідно з чинним законодавством України, бірка є паспортом виробу. Також бренд Roberto Bravo при кожній купівлі видає власний сертифікат з характеристиками обраного виробу.
+ Чи можу я носити вироби постійно, не знімаючи їх?
Прикраси від Ювелірного Дому Roberto Bravo - це справжні твори мистецтва, і ми рекомендуємо знімати їх під час сну, занять спортом, відвідування басейнів, миття рук або посуду. Обережне ставлення до виробів довго збереже їх зовнішній вигляд!
+ Чи можна обміняти виріб на інший?
Згідно з законодавством України, "Ювелірні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають". Однак ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам і намагаємося врахувати всі нюанси. Детальніше див. розділ обмін / повернення .